Avatar billede dumledumledumle Nybegynder
14. oktober 2007 - 01:39 Der er 1 kommentar

SolidWorks dokument til Flash?

Hej!

Jeg har nogle 3D modeller jeg gerne skulle have publiceret på min hjemmeside. Er det muligt at konvertere 3D modeller lavet i SolidWorks til f.eks. flash? Eller er der en anden simpel løsning (ikke edrawings, det er for bøvlet)

Tak!
Avatar billede mismis Nybegynder
19. oktober 2007 - 02:18 #1
Weell umiddelbart kan du ikke se modellein i flash som 3D model du kan rotere osv
der er lavet enkelte addons til flash men de er ikke særlig advanceret og viser for det meste 2D ting (flader) placeret i et 3D kordinat.

men ellers kan du jo rendere de enkelte modeller ud som bitmap og så vise dem som billeder deri det vil nu nok få det beste resultat ud af.

du kan jo også rendere en png sequence eller en flash video af modellen og så lægge den i, men pas på med png sequencer , flash æder voldsomt meget ram hvis du har mange frames i en png sequence når den afvikler det .

MVH

Mis