Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. juni 2001 - 14:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gå til bunden af siden ved opdater link!

Hejsa eksperten.

Jeg har lige et lille forslag til jeres side :)

jeg syntes nemlig det er ret irretrende at min browser kommer med at siden ikke kan hentes hvis jeg trykker opdater...Men den henter siden hvis jeg trykker opdater igen.

Så det ville dejlig hvis i kunne lave sådan at når man trykker på \"opdater\" linket under et spm, at den går til bunden af siden, Så slipper jeg får at skulle scrole hele vejen tilbunden af siden.

Kan i ikke lave det ?

- Rasmus
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. juni 2001 - 14:11 #1
Ehm .. tryk \"Opdater siden\", og tryk på END knappen på dit tastatur .. så kommer du til bunden af siden :o)
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. juni 2001 - 14:11 #2
en løsning :)
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
09. juni 2001 - 14:11 #3
hmm hvis jeg står i bunden af siden og opdatere, er placeringen den samme når jeg har opdateret!!
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. juni 2001 - 14:11 #4
og det virker...

Så jeg lukker og slukker igen :o)
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. juni 2001 - 14:13 #5
3rdpixel.hove --> det ved jeg godt, men min browser kommer med en fejl besked om at den ikke han hente url når jeg trykker på opdater knappen i min browser (eller F5)

- Rasmus
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
09. juni 2001 - 14:13 #6
det er da ik\' sjov hva\'?? :-)
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. juni 2001 - 14:16 #7
Nææ...ret skod.

Men det sker kun når jeg læser et indlæg.

- Rasmus