Avatar billede soeni05 Nybegynder
10. oktober 2007 - 10:01 Der er 6 kommentarer

Kan ikke sende information til login - relay

Hey -

Jeg forsøger at køre en filmanager til min gruppe på skolen .. til dette har jeg har hentet Relay..

problemet er: Jeg indtaster brugernavn og password men der sker ikke noget ...

linket til siden er http://77.212.144.37/relay

Hvis der er en der kan have en ide til en løsning hører jeg meget gerne fra jer !

På fornånd tak
Søren
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. oktober 2007 - 10:59 #1
Du har action="."
Hvad er det du forsøger at logge ind på?
Avatar billede superdreng Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:29 #2
Du har også glemt at putte </form> efter submiy knappen.

Altså:
</table>

        </form>
            <input type="button" onclick="userLogin()" style="margin-left:145px" name="submit" value="&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Login&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; " />
        <br/>

Skal være:
</table>
            <input type="button" onclick="userLogin()" style="margin-left:145px" name="submit" value="&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Login&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; " />
        <br/>
        </form>

Det er derfor der ikke sker noget når du trykker på knapper :D
Avatar billede superdreng Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:31 #3
men hvis det er fordi den ikke sender nogen infomationer til din "logincheck.php"
er det rigtig hvad jacobdo skriver.

Håber du forstår! :-)
Avatar billede soeni05 Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:46 #4
Yes.. Har ændret det i koden nu, men det virker heller ikke.. Mystisk ..
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. oktober 2007 - 11:56 #5
Hvad er det du vil logge ind på ?
Avatar billede olebole Juniormester
10. oktober 2007 - 16:47 #6
<ole>

Kald din submitknap noget andet end 'submit'. Navnet 'submit' mindsker muligheden for at bruge JavaScript mod formen ganske dramatisk

/mvh
</bole>