Avatar billede notebookonline Nybegynder
10. oktober 2007 - 07:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Antivirus til WIN 2003 server

Hej Eksperter, jeg bruger idag Norton Antivirus på min computer og er godt tilfreds.
Jeg har også en WIN 2003 server, hvad hedder Symantecs Antivirus til sådan en fætter ?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
10. oktober 2007 - 07:46 #1
Der er flere typer. Nogle med kun netværks scanning andre mere som en software FW. Den der samler det hele, som den du kender det, hedder Endpoint Protection.
Men – skal jeg være ærlig – Har ikke haft andet en vrøvl med den. Den tager FOR mange resurser, er bøvlet at sætte op og har for mange falske positive ( blokere for lovlige filer). Blot ment som en erfaring.
Jeg er selv ret glad for at arbejde med  Trend Micro’s OfficeScan Server Edition  - nemmere at arbejde med og kvæler ikke data strømmen så meget som Symantec EP.

/Peter Brøsted Jensen
Avatar billede notebookonline Nybegynder
10. oktober 2007 - 08:29 #2
Ok mange tak for din hjælp.
Jeg bruger at finde oplysninger om denne.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:02 #3
Velbekomme ;-)