Avatar billede poul_madsen Nybegynder
08. juni 2001 - 18:39 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Filer mellem USB

Hej. jeg har et problem.
jeg har to computer, som jeg skal flytte filer i mellem. vi har et USB stik, og den ene kører winme og den anden win2000. hvordan virker det?? for windows commander vil da ik hjælpe...

Håber at der er en der ved hvordan..
takker på forhånd..

Poul Madsen
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:41 #1
hmm vil du flytte filer med et USB kabel?

kan det lade sig gøre?
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:43 #2
bundgaard=>>>Mener ogsåikke flytte data med et USB kabel!

---TRIVIAL---
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:44 #3
Mener ogsåikke flytte...=Méner også at man ikke kan flytte data med USB kabel
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:45 #4
hehe :)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:46 #5
mja så kunne man da spare en del penge på netkort og krydsede kabler..

poul_madsen >>du kan bruge parallekabel, men det går MEGET langsomt
Avatar billede poul_madsen Nybegynder
08. juni 2001 - 18:47 #6
vil det sige at det ik kan lade sig gøre?? jeg har et printer kabel (i begge ender) men det vil ik virke i windows commander
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:48 #7
parallelkabel hedder det vel :)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:48 #8
Du skal bruge et speciel kabel USB kabel! Men du kan kun overføre med 2mbit når det er over USB!
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:49 #9
Køb dog 2 netværkskort 10/100mbit og en hub med 10/100mbit. Gik på http://www.edbpriser.dk!

---TRIVIAL---
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:49 #10
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 18:50 #11
Jeg tror godt det kan lade sig gøre, men det er vel mere beregnet på Notebooks.
Hastigheden bliver ikke så høj som med 2 netkort 10/100Mb overførsel.
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:52 #12
Har lige fundet noget---

Køb Lenco MLU-20001 usb net. Det er en usb ledning med en ting på i midten. Den kan overføre med 8mbit.Du behøver ikke netværkskort!

---TRIVIAL---
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:53 #13
trivial:> Men 8Mbit? Ok.. jeg har bare hørt at det maksimale var 2 :-)
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:54 #14
koster 239kr uden moms
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:55 #15
jdaugaard og poul madsen----

Se her http://www.buynet.dk søg under usb. Det er faktisk ret billigt.

---TRIVIAL---
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:58 #16
jdaugaard=>>>>>>>

Troede faktisk også selv at man kun kunne overfører med 2mbit over usb men.........

Det var et svar det jeg skrev før!

---TRIVIAL---
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 18:59 #17
jdaugaard=>>>>>>>

Troede faktisk også selv at man kun kunne overfører med 2mbit over usb men.........

Det var et svar det jeg skrev før!

---TRIVIAL---
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 18:59 #18
trivial:> Du skal lige huske at smide 25% oven i! Priserne er uden moms :-)
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 19:01 #19
Ups kom til at skrive det to gange. Jeg ved godt at man skal ligge momsen oven i
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 19:04 #20
poul_madsen=> Har lige været inde på din bruger, øhhh hvorfor har du ikke accepteret nogle svar tidligere. Gør det fordi vi gider ikke have gamle spørgsmål flydende på eksperten!
Du må også gerne deltage i dette spørgsmål!
---TRIVIAL---
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 19:05 #21
Det vil stadig være langsommere end over netkort!
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 19:10 #22
retaxes=> Ved det godt det er heller ikke mig der skal bruge dette udstyr.
retaxes, jdaugaard og bundgaard prøv lige at se poul_madsens data han giver heletiden sig selv sine points. Hader når folk gør det.

---TRIVIAL---
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 19:11 #23
Medens vi knokler løs for at komme med svar, sidder poul_madsen bare og griner ad os. Typisk at de ikke svarer på spørgsmålene, men bare lader dem stå åbne.

Du skulle vel ikke være en som henrik14 - _zerozone_ m.fl. - de lukker da i det mindste for indlæggene, men tager selv pointene, jeg kalder dem pointaber og blacklister dem!
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 19:13 #24
Og det er kun fjerde gang i dag, man bliver sgu træt af sådan noget svineri!
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 19:15 #25
retaxes=> Ja, det er for meget at folk svarer og svarer uden at få point.

Spørg du mig om jeg er en som henrik....?!

Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 19:30 #26
Nej, du er ikke som henrik14 - _zerozone.dk_ og dennism, måske lidt forsigtig med pointudlodning, he ;o)
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 20:02 #27
retaxes=>>>>

Jeg ved godt, at jeg ikke altid bruger for mange point men, jeg bliver lidt nød til det, fordi jeg har så mange spørgsmål, og de fleste syntes det er okay at give et lille beløb af point.
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 20:09 #28
jdaugaard=>>>Fuck hvor er det grimt jeg ikke for nogle point, jeg gav ham det et link til hvor man kunne købe usb kablet. Jdaugaard syntes du ikke at det er lidt plat at jeg ikke har fået nogle point, det syntes jeg. Jeg får fandme aldrig nogle point.

---TRIVIAL---
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 20:10 #29
Og jeg har fandme svaret på hans lorte spørgsmål! Jeg gider fandme ikke bruge tid på det her når folk bare skider på en man.....
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 20:12 #30
trivial:> Nu er det ikke for at være smålig men jeg gav ham altså et link til hvor han kunne købe et før dig :-)
Avatar billede trivial Nybegynder
08. juni 2001 - 20:14 #31
jdaugaard=>>>>>>>>> Jeg mener ikke at du ikke skal have point. Men han kunne da i det mindste dele pointene op mellem os. Jeg ved godt at du fandt et link først men..

---TRivial---
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 20:17 #32