Avatar billede h_rt Nybegynder
08. juni 2001 - 16:37 Der er 1 løsning

MsiInstaller,WMDM PMSP Serv

I log bogen på min nt workstation under program
står der MsiInstaller og WMDM PMSP Serv--
hvad er det
Avatar billede kinguru Nybegynder
08. juni 2001 - 16:56 #1
MSiInstaller: Installs, repairs & removes software according to instructions contained in .MSI files. Leave this set to Manual. This will allow you to install/uninstall/repair programs listed in the Add/Remove Programs applet in the Control Panel. You should Disable this if you don\'t want others to have the ability to be able to change any software installation.

WMDM PMSP Service: Leave this set to Automatic (It gets started up regardless of being set to Manual in my experience).