Avatar billede notej76 Nybegynder
29. september 2007 - 09:44 Der er 2 kommentarer

kan ikke slette noget fra acer n35(rom storage)

er nogen der kan hjælpe  med en acer n35.har installeret tomtom6.men kan ikke fjerne eller slette fra acern35,kan man formatere eller slette hele pda??
Avatar billede bitmatic Nybegynder
29. september 2007 - 11:48 #1
Det står i din manual hvordan du laver et hard reset af din enhed. Det sletter alt...

De ting der ligger i din ROM kan du ikke slette (ROM står for Read Only Memory)
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
29. september 2007 - 14:37 #2
I bunden på aceren er der et lille hul, modsat reset. der sidder en lille tab. flyt den forsigtigt til modsatte side, og tilbage efter 10 sec. så er den resat.