Avatar billede radiohead Nybegynder
28. september 2007 - 21:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Savner navnet på en mus

Sådan en rigtig mus -
Så forleden en mus på en dør.. Og det har siden irriteret mig grænseløst, at jeg kke kan huske hvor jeg har set den... :D

Nogen der kan huske hvor den er fra?

http://www.digitaleye.dk/exp/mus.jpg
Avatar billede ibka Novice
28. september 2007 - 21:59 #1
Ja, og den bliver stadig vist. Det er fra Tysk TV - Der sendung mit der maus. Har lige tjekket TV programmet, kommer igen på Søndag kl. 1130 fra ARD. God fornøjelse
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 21:59 #2
;o) du kan ikke se hvad der står i siden (på dit eget billede), mener også jeg har set en ligende ;o)
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. september 2007 - 22:44 #3
fedt..  troede aldrig jeg skulle finde ud af det. :)

Har den ikke også været vist på dansk fjernsyn(evt DR)? Sådan mellem programmerne, hvis der har været et par minutter at fylde ud?
Avatar billede ibka Novice
28. september 2007 - 22:56 #4
Det har den egentlig nok.
For lige knap 100 år siden så jeg den meget på tysk tv. Så her for et par måneder siden sad jeg lige og zappede rundt søndag formiddag og faldt over den igen.
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 23:56 #5
;o) Der sendung mit der maus ;O))))

et andet "godt" program på ARD er "bahnstrecke" ;o), de har bare placeret et kamera i førerkupén på et tog, og så kører det ;o)-oO oO
Avatar billede ibka Novice
29. september 2007 - 00:19 #6
Ja, det med toget har jeg godt set nogle afsnit af. Jeg ved bare ikke om det er genudsendelser eller nye afsnit ;-0
Avatar billede a1a1 Novice
29. september 2007 - 01:58 #7
det er (vist) forskellige, du kan købe dem på DVD ;o/
Avatar billede a1a1 Novice
29. september 2007 - 02:03 #8
Avatar billede ibka Novice
29. september 2007 - 02:46 #9
Det nok det samme som at købe ILD I PEJSEN på DVD