Avatar billede zandman Nybegynder
28. september 2007 - 01:41 Der er 1 løsning

Bruge filezilla FTP med kaspersky internet security

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg sætter kaspersky internet security op for at undgå at den blokerer for brugen af min ftp server. Jeg har nu brugt adskillige timer forgæves på at sætte alt muligt op med portforward osv. fordi min server ikke virkede og så viser det sig at det bare er min egen firewall der blokerer for den. Hvad skal gøres?? Med det samme jeg lukker den ned er der hul igennem til filezilla serveren. JEg afprøver den fra samme computer med filezilla client. Jeg har åbnet for alt trafik til filezilla server under anti hacker. Den er sat til learning så jeg forventede egentlig den ville poppe op og spørge om jeg ville give adgang til dit og dat når jeg første gang fik forbindelse til serveren. Men den lukker åbenbart af med det samme.
Avatar billede zandman Nybegynder
30. september 2007 - 20:23 #1
Settings og network settings. Men forstår nu ikke at folk ikke ville tjene nogle billige point. Man åbner blot port 21. Hvis det da er den man har forwardet gennem routeren. Og så kommer den selv og spørger om man vil bruge port 20 også. Smart smart