Avatar billede razmataz Nybegynder
24. september 2007 - 22:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PAP2T fra TDC

Jeg har en TDC PAP2T adapter som jeg prøver at finde ud af om jeg kan bryde ind i og konfigurere, den er tilsyneladende låst til TDC. Nogle der har en god ide?
Avatar billede razmataz Nybegynder
24. september 2007 - 23:26 #1
Fandt en løsning :)

1: Løft røret på din telefon og tast ****
2: Tast 73738# og confirm med 1

Nu er webinterfacet enabled :D
Avatar billede lonepeter Novice
09. februar 2008 - 15:06 #2
Af ren interesse... - Hvad kan man få ud af det?!
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. juli 2008 - 10:42 #3
Du sikkert ændre sip udbyderen (ip telefoni udbyder). Istedet for at bruge TDC iptelefoni kan anden udbyder vælges f.eks. www.gismotel.com som jeg selv bruger idet de er noget billigere end danske ip udbydere. Danske udbydere tage ofte noget højere priser en udenlandske.