Avatar billede hero4life Nybegynder
24. september 2007 - 19:30 Der er 4 kommentarer

Copyright på fckeditor

Hej .

har et firma vi vil gerne benytte os af fckeditor men er nu blevet i tvivl om jeg må bruge den ?

http://www.fckeditor.net/license

Hvordan tolker i den ?
Avatar billede w13 Novice
24. september 2007 - 19:33 #1
Benytter i den bare på jeres hjemmeside eller laver i hjemmesider, så I giver den videre til jeres kunder
Avatar billede hero4life Nybegynder
24. september 2007 - 19:37 #2
kun på vores hjemmeside, hvor man skal skrive lidt guides på den osv :)
Avatar billede w13 Novice
24. september 2007 - 19:42 #3
"It is a non-copyleft license which gives companies complete freedom when integrating FCKeditor in their products and web sites."

Jeg tolker dette som "Brug den til hvad som helst!" :)
Avatar billede hero4life Nybegynder
24. september 2007 - 19:47 #4
Ja gør jeg osse