Avatar billede storkie Nybegynder
21. september 2007 - 18:29 Der er 4 kommentarer

2 skærme, samme billede, forskellige opløsninger

Hej

Jeg har et 2600xt kort, hvor der er 2 udgange. Jeg har koblet det ene til mit LCD-tv og det andet til min 17"-LCD skærm. Begge skærme kører forskellige opløsninger.

Jeg vil gerne have, så jeg får vist samme billede på begge skærme, altså klone skærmbilledet, men stadig, så opløsningen passer til begge skærme.

Findes der er program til dette?
Jeg skal måske tilføje, at jeg benytter Windows Vista.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
21. september 2007 - 19:29 #1
det er et ATI kort ikke??
hvis ja så har kan du vist bruge det program, som allerede brude være installeret: Catalyst Control Center

så kan du gå ind i Displays Manager og ændre på opløsningerne
:D
Avatar billede storkie Nybegynder
21. september 2007 - 19:46 #2
Ville jeg også mene, men af en eller anden grund er alle muligheder i Display Manager deaktiverede. Så der er ingen indstillings muligheder der.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
21. september 2007 - 19:54 #3
okay, mærkeligt

i "View" menuen og inde i "Edit Costum view" står den så på grafikkortet??
Avatar billede beguze Nybegynder
24. september 2007 - 17:22 #4
Du nævner ikke hvad det er for en producent ?