Avatar billede cbdavl Nybegynder
18. september 2007 - 22:11 Der er 5 kommentarer

Det bedste blog-system

Hej,
jeg leder efter et blog-system ... et system hvor det både er muligt at få et tilhørende subdomæne hvor bloggen kan ligge, men også med mulighed for at smide det over ens eget domæne, hvis det nu var det man havde lyst til.
Jeg kender kun til wordpress og blogger systemerne, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres meninger om de to system er, og om  i kender nogen andre - måske nogen der er bedre end wordpress og blogger.
På forhånd tak:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. september 2007 - 22:37 #1
Hmmm Wordpress efterfuldt af blogger

www.wordpress.com hvis du vil have det hoster, www.wordpress.org hvis du selv vil hoste
www.blogger.com har kun hostet løsning
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. september 2007 - 08:52 #2
Om der er noget bedre afhæønger, så, jeg ser det, af om vi kun taler blog eller om vi taler et større samlet system, der også indeholdet blog. Taler vi kun blog, så er der nok ikke noget bedre, men skal der mere til ville jeg kikke på ting som Typo3, Movabletypes, fusionPHP og den slags
Avatar billede ejvindh Ekspert
19. september 2007 - 10:24 #3
Se evt. også på denne liste over alternativer:
http://asymptomatic.net/blogbreakdown.htm
Avatar billede lajlev Nybegynder
20. september 2007 - 20:12 #4
se demoer her: http://www.opensourcecms.com/

Kan klart anbefale wordpress.dk
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
13. februar 2010 - 16:36 #5