Avatar billede bogidk Nybegynder
13. september 2007 - 08:30 Der er 3 kommentarer

Venligst giv feedback på min webshop!

eg vil gerne have så mange kommentarer til denne side, som overhovedet muligt (Siden bliver smidt op på bellcon.eu når demoversionen udløber): http://929349.shop09.dandomain.dk/shop/frontpage.html

- Hvordan er det at navigere på siden?

- Hvad er jeres generelle førstehåndsindtryk?

- Hvad synes I om billederne?

- Hvad synes I om Design/Farver?

- Er websitet troværdigt?

- Passer siden til sin målgruppe? (Butikker, kiosker, veksel-kontorer m.m. i hele EU (B-2-B))

- Mangler der noget? (Er den evt. for kedelig?)

- Øvrige kommentarer?

Siden er ved at blive oversat til tysk og fransk lige nu, så derfor virker de andre sprogversioner ikke endnu.

Jeg ser frem til at modtage så meget konstruktiv kritik som overhovedet muligt - siden forventes at komme op at køre om ca. 1 uge, så jeg håber I vil svare inden da :-)

Detect it before you accept it! :-)

60 Point med den der kommer med den mest fyldestgørende og konstruktive besvarelse :-)

På forhånd tak.

http://929349.shop09.dandomain.dk/shop/frontpage.html
Avatar billede hmm10 Nybegynder
13. september 2007 - 22:23 #1
Jeg vil kalde denne type webshops meget traditionel; den indeholder de data, som den skal (kort, betingelser ect.) - den er i et frisk scandinavisk design (simple). Klart B-2-B dog på grænsen til genren "organisation" efter min mening.

Billederne er taler for sig selv - produktet i brug. Bedre kan de ikke blive. Jeg forstår, at der pt. er 8 produkter - hvorfor vises der kun de 6 på forsiden - 2 fra eller til, når der kun er tale om sammenlagt 8 produkter? Og igen en varegruppe med kun 1 produkt?

Måske lidt luft omkring tekst under "About".

.. ellers er der ikke meget at komme efter, fint arbejde.
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. september 2007 - 00:14 #2
Sidelayout og lignende ser fint ud. Din tekst trænger til noget mere omhu og omtanke.

Sammenlign fx teksterne for "Evision Euro Detector" og "DP-2170 Euro Detector".
Ifølge teksten er de begge beregnet til brug præcis de samme steder, med den ene forskel at DP-2170 (til 74 EUR) er 'ideel' mens den anden (til 99 EUR) kun er 'passende'. Prøv at differentiere produkterne lidt mere (og bedre).

Min anden klage er mere usikker og viser måske ikke andet end at jeg ikke ved noget om falskmønteri. Du bruger fagord. Hvad er forskellen på 'euro detection' of 'UV detection' ? Ifælge billederne bruges begge til at finde falske euro sedler, men UV detection er så meget billigere at der nok må være en reel forskel.

mvh JakobA
Avatar billede bogidk Nybegynder
14. september 2007 - 09:33 #3
Til hmm10:
Tak for dine observationer. Mht. produkterne, er vi i gang med at finde flere produkter til shoppen og derfor er der kun 1 produkt under nogle produktkategorier. De 6 produkter der bliver vist på forsiden, er de produkter, vi vil gøre mest ud af at sælge, men måske skal vi have alle produkterne på forsiden? Det vil jeg tage op til overvejelse :-) Mht. "About" vil jeg lige prøve at se om der kan skabes mere luft. Tusind tak for din kritik! :-)

Til jakoba:
Rigtig godt observeret. Jeg vil lige gøre mig lidt mere umage mht. produktbeskrivelsen og gå det hele igennem igen. Mht. de fagord jeg bruger, så er det guld værd, at du nævner det overfor mig. Hvis du er i tvivl, vil der nok også være nogle brugere der vil være i tvivl. Jeg vil prøve at se om jeg kan finde nogle andre ord for det. "Euro detection" er en objektiv vurdering af en pengeseddel - dvs. maskinen bipper hvis sedlen er falsk. "UV detection" er en subjektiv vurdering - man skal selv vurdere om sedlen er falsk, ved hjælp af UV lys og så kigge på sedlens "sikkerheds features".

Tusind tak til jer begge to for de gode observationer I har gjort jer. Jeg venter lige med at give point og ser om der kommer flere indlæg.