medlem af domaine, som også virker når man er ude af kontoret.
Hej i kloge hovederJeg har lige brug for at vide hvordan man gør noget smartest, det drejer sig om at vi har nogen konsulenter som har deres bærbare med rundt i danmark, disse bærbare køre windows vista Bussness.
Samtidig bruger de også disse bærbare når de er på kontoret, vi er alle koblet op på vores win2k3 server i et domaine, hvor folk logger sig på, men hvordan gør man det smartest med de bærbare som folk har med rundt? For der vil de jo ikke kunne logge på domainet når de er ude af huset? Jeg ved godt at man kan lave en profil på den bærbare hvor de så logger på når de er på kontoret og når de ikke er, men det må være en smartere måde, da de kun har denne ene computer, så er det der de chekker deres mail (outlook 2003) så mit spørgsmål er egenlig bare:
HVordan gør man, så de er medlem af domainet, og har de rettigheder som de bliver tildelt af AD, også når de er ude.
Hvordan gør man smartest med deres mail, det er ganske alm. pop3 konto, så når de er på kontoret, så skal deres dokumenter, og deres outlook .pst fil automatisk syncroniseret med serveren, så vi har backup af det.
på forhånd tak
Frank