Avatar billede palleravn Nybegynder
07. juni 2001 - 18:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADSL World Online

Hej jeg har ADSL 128/256 hos world online. Der er sådan en der viser når der bliver sendt noget, og når der bliver modtaget noget. Hvis jag trykker på den kommer der et kontrold-panel op. Der kan jeg vælge et faneblad der hadder \"CONFIGURATION\" under den kan jeg vælge mellem \"T1.413\" \"G.lite\" G.DMT\" og \"Multimode\". Nu er mit sprørgsmål hvad betyder de forskælige og hvad gør de.
Avatar billede Jman Praktikant
07. juni 2001 - 18:26 #1
jeg tror du får mere hjælp, hvis du vælger den rette kategori til dine spørgsmål....
Avatar billede palleravn Nybegynder
07. juni 2001 - 19:15 #2
hvad skal jeg lægge den under?
Avatar billede palleravn Nybegynder
07. juni 2001 - 20:17 #3