Avatar billede zumi Nybegynder
04. september 2007 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

backup på to pc'er løbende?

Jeg har to stationere pc'er hvor der på den ene ligger et regnskab jeg løbende opdatere. Der er efterhånden en del data, som ville være svær at undvære. Kan I komme i tanke om en billig løsning til backup. Evt. sådan at data når den skrives på den ene computer også skrives på den anden computer/harddisk.

vh Rasmus

NB. jeg er med på at man kan lave en en delt mappe og dele den mellem computerne, men det må gerne være lidt mere "fuldautomatisk"
Avatar billede rebecca Novice
05. september 2007 - 00:23 #1
Hvorfor ikke gemme det på nettet, f.eks her>>>http://mozy.com/ eller denne her>>>http://www.mediamax.com/
Avatar billede rebecca Novice
05. september 2007 - 00:24 #2
Hvis din harddisk dør eller du skifter pc er det bare at hente det ned igen
Avatar billede zumi Nybegynder
05. september 2007 - 21:58 #3
Ja det var jo en mulighed, men kunne godt tænke mig at man kunne nøjes med at gemme filen een gang, så den i samme sekund blev skrevet til to drev. Sådan lidt ala raid, men det er måsker lidt overkill da jeg kun har behov for at gøre det med en enkelt mappe..?

vh Rasmus
Avatar billede zumi Nybegynder
14. september 2007 - 16:49 #4
lukker