Avatar billede pokerhouse Nybegynder
03. september 2007 - 22:49 Der er 5 kommentarer

Hvad skal man gøre for at få flere besøgende?

Jeg kunne godt tænkte mig, at få et overblik over hvad min kæreste kan gøre ved hendes hjemmeside for at få flere besøgendè?

Hvad giver mange besøgnende fra danmark eller grøndland ?

Jeg er ikke interesseret i, at få mange besøgende fra fx. usa ovs, men primært danmark og grønland.
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
03. september 2007 - 23:08 #1
hjemmesiden hedder smartetrusser.dk
Avatar billede bjornicle Nybegynder
03. september 2007 - 23:25 #2
Det foerste er ihvertfald at goere saa folk kan laese hvad det er I saelger: http://www.uploadgeek.com/uploads456/1/Screenshot.jpg
Browseren er firefox
Avatar billede darrich Novice
06. september 2007 - 15:31 #3
det er der flere måder at gøre.

1. opdatere metatags på siderne med søgeord, som svarer til ord i søgninger du gerne vil have siden popper i en søgemaskine på.

2. betale for reklame på en søgemaskine såsom Google
Avatar billede j3ppah Novice
13. september 2007 - 14:19 #4
1. Skaf nogle reklamer... Banner på foreskellige sider... Måske lav en aftale med Komogvind.dk ... de reklamer de har der inde, er dem der er flest der clicker på, da de på den måde deltager i en form for konkurrence på komogvind's hjemmeside.

2. Lav en konkurrence... premier osv må i selv finde ud af. men det kræver selvfølgelig også at konkurrencen bliver reklameret et eller andet sted.

3. Lav msn konkurrence. du kender det nok, det der med at folk har noget til at stå efter deres navn. og på den måde kan de vinder ... hvad ved jeg.. 5000,- eller sådan noget.

Bare nogle foreslag...
Avatar billede j3ppah Novice
13. september 2007 - 14:20 #5
men for guds skyld da... få lige lavet så siden kan læses i firefox og oprah