Avatar billede bramsing Nybegynder
03. september 2007 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

where felt1 ligmed 'et' and felt2 ligmed 'to' fejler

request.Form("hvornor") definere hvilken kolonne der skal søges i (ex. felt1 felt2 og felt3) men det er som om den slet ikke kigger og sotere i kolonnen (men gerne i kolonnen person)... heller ikke hvis jeg skriver felt1 eller felt2 eller felt3 i stedet for "&request.Form("hvornor")&"

De 3 felter har en value mulighed på ja og nej...
Hvor går det galt ??

"SELECT * FROM "&tabel_1&" WHERE "&request.Form("hvornor")&" = 'ja' AND person = '"&person&"' "&andre&" ORDER BY kat ASC , "&soter&" ASC"
Avatar billede bramsing Nybegynder
03. september 2007 - 19:03 #1
lukker igen og opretter et nyt da jeg har fundet "hagen"....
Avatar billede bramsing Nybegynder
03. september 2007 - 19:30 #2