Avatar billede eksplayer Nybegynder
03. september 2007 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Navngivning med bindestreger?

Må man bruge bindestreger i ens navngivning af tabeller i en mySQL database?

F.eks.: mod_news_suliao-fei-zhi
Avatar billede fennec Nybegynder
03. september 2007 - 12:04 #1
Kan jeg ikke udmildbart set et problem med, men du skal nok have ` omkring, når du skal bruge den i SQL sætninger:

select * from `mod_news_suliao-fei-zhi`

Jeg vil dog anbefale at lade være. Hold dig til a-z og 0-9 tegn.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
25. september 2007 - 11:57 #2
endte med at bruge mod_news_suliao og så fik jeg det til at virke, om det var bindestregerne eller ej ved jeg ikke helt...
Avatar billede eksplayer Nybegynder
25. september 2007 - 11:58 #3
smid gerne et svar hvis du er interesseret i point
Avatar billede fennec Nybegynder
01. oktober 2007 - 08:23 #4
.o) <-- One Eyed Jack