Avatar billede ulykken-smed Juniormester
02. september 2007 - 20:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

arbejdstegninger i layout

skal lave nogle arbejdstegninger , hvordan gør jeg så det f.eks. kun er en del af den samlede tegning (3d) der kommer med i layout .

Mvh
Ulykken-smed
Avatar billede kirstineka Nybegynder
03. september 2007 - 07:41 #1
Hvis du har forskellige lag i din tegning kan du jo slukke for de lag du ikke ønsker i det aktuelle layout.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
03. september 2007 - 20:44 #2
Når ja det kan jeg jo . ligger du et svar .
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
03. september 2007 - 20:44 #3
Og tak for hjælpen ;-)
Avatar billede kirstineka Nybegynder
04. september 2007 - 07:36 #4
Jamen det er så mit "simple" svar.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
04. september 2007 - 18:36 #5
ja men en stor hjælp når man er kørt fast . Møder du forresten kl 7.30 på job
Avatar billede kirstineka Nybegynder
05. september 2007 - 07:42 #6
Ja jeg møder kl. 7.30 og går hjem 16.30 :-) men tidligt hjem fredag.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
05. september 2007 - 19:26 #7
Jeg regnede godt med at det var sådan noget ligende . Klokken er ikke meget over 7.30 når du svarer , men tak for hjælpen ;-)
Avatar billede kirstineka Nybegynder
06. september 2007 - 07:42 #8
Det ser ud til at du mest har brug for hjælp om aftenen, men der holder jeg FRI :-)
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
06. september 2007 - 20:55 #9
Man skal jo også have fri en gang i mellem , men jeg er godt tilfreds med hjælpen , selvom du først skriver om morgenen . s