Avatar billede peter_ost Nybegynder
31. august 2007 - 20:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ledninger hvor?

Hey har fået nyt bundkort "abit nf7", og ny strømforsyning osv.
Men der fulgte ikke rigtig nogen manual med, så jeg ville høre om der er et sted hvor man kan finde ud af hvor man skal placere de forskellige ledninger fra strømforsyningen i bundkortet?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. august 2007 - 21:56 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. august 2007 - 21:57 #2
Det er en langsom side..
Der går lidt tid, før download-dialogboksen kommer frem.. og så kan man typisk kun downloade med omkring 20 KB/s..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. august 2007 - 22:00 #3
Svar.
Avatar billede peter_ost Nybegynder
31. august 2007 - 22:24 #4
Der sker ikke rigtig noget!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. august 2007 - 22:30 #5
Hvad mener du?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. august 2007 - 22:32 #6
Jeg sidder desværre ikke i dine tanker (/hjerne), så du bliver nødt at forklare, hvad det er du prøver på, hvordan du prøver på det, og hvad du får ud af det.. :-)
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
01. september 2007 - 10:15 #7
hvis du piller bundkortet ud igen og kigger nøje efter så kan du se at det står med småt under alle de forskellige pins og connecters der er på bundkortet hvad der skal sidder hvor.

men ´bortset fra I/O stikkene til HDD lys og on/off knap og alt det der så er det rimelig lige til. du kan ikke sætte stikkene fra din PSU forkert. de kan kun sidde et sted