Avatar billede jox Nybegynder
06. juni 2001 - 23:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DØDT W2K !

godaften
jeg kører med 98 og w2k
jeg har dl. en nyrer v. af VIA 4i1 og skulle jo straks til at kører en setup på den !
midt i det hele døde win2000 og kan ikke startes op igen !
den kommer med en blå skærm hvor der står en masse jeg ikke lige kan huske
men mit største problem er at jeg ikke kan finde mine E-mails , E-mail adresser og adresser i mit FTP-program, da jeg desvære kan har dem i w2k (ik smart)
så hjælp på den ene eller anden måde vil jo være rart

mvh jox
Avatar billede dis_pater Nybegynder
06. juni 2001 - 23:53 #1
Tryk F8 under opstart
Avatar billede osj Nybegynder
06. juni 2001 - 23:55 #2
Sæt din W2K cd-rom i boot fra den og lav en repair.
Avatar billede jox Nybegynder
06. juni 2001 - 23:56 #3
den kan heller ikke starte op i fejlsikret tilstand
Avatar billede jox Nybegynder
06. juni 2001 - 23:57 #4
har og prøvet at lave en repair
det retter ikke fejlen
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. juni 2001 - 00:01 #5
Hvor langt kommer i boot passagen, vigtigt at vide.

Dine mails skal ligge der, når du en gang har fået installeret win2k, kan du sikert finde dem under \"Document and Settings\".
Avatar billede dis_pater Nybegynder
07. juni 2001 - 00:09 #6
Tryk på F8, når meddelelsen Vælg operativsystem vises.

Brug piletasterne til at markere Sidste kendte fungerende konfiguration, og tryk derefter på ENTER.

Du kan vælge Sidste kendte fungerende konfiguration, hvis du vil prøve at løse problemer med f.eks. en driver, du netop har tilføjet, som måske ikke passer til hardwaren. Denne tilstand kan ikke bruges til at løse problemer, der er forårsaget af ødelagte eller manglende drivere eller filer.

Når du vælger Sidste kendte fungerende konfiguration, gendanner Windows 2000 kun data i registreringsdatabasenøglen HKLM\\System\\CurrentControlSet. Eventuelle ændringer af andre registreringsnøgler bevares.
Avatar billede jox Nybegynder
07. juni 2001 - 00:35 #7
tak for hjælpen dis pater
det var det.