Avatar billede lasse4160 Nybegynder
23. august 2007 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse til internet med ny router

Hej alle. I er min sidste chance. D-link support kan ikke hjælpe mig, da det ikke er et produkt de sælger mere af herhjemme i danmark ( D-link 584T) :/
Jeg har fået VPI + VSI værdier fra min ISP. Men selvom jeg indtaster de nævnte værdier, kan jeg stadig ikke komme på nettet. Kan i hjælpe mig med at sætte det op fra bunden af?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
23. august 2007 - 23:24 #1
r det en router med indbygget modem?
Avatar billede lasse4160 Nybegynder
23. august 2007 - 23:43 #2
hmm...ved ikke helt 100%. Det er denne her:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388637
Avatar billede lasse4160 Nybegynder
24. august 2007 - 15:00 #3
Har jeg lagt den i den rigtige kategori?
Problemet ligger i at d-link ikke kan give support med opsætning af den. Og cybercity har givet mig de værdier (VPI+VSI). Og de siger at det er de eneste værdier jeg skal bruge for at få forbindelse til nettet. Men når jeg indtaster de værdier inde i selve routeren (samt brugernavn og password), ja så kan je gstadig ikke få forbindelse til nettet. Så det må jo være noget andet opsætninmg i selve routeren der skal rodes ved. Men da jeg ingen haj er til sådan noget, kan jeg ikke komme videre.
Avatar billede lasse4160 Nybegynder
26. august 2007 - 14:39 #4
hmm..tror jeg skal prøve en anden kategori.
Avatar billede falexp Nybegynder
06. september 2007 - 09:37 #5
DSL-D-link 584T er et xDSL modem med router, kan ikke benyttes på det danske net da den benytter Annex B. Her bruges Annex A.
Den eneste DSL D-link som jeg ved virker på det danske net er DSL-2740B.