Avatar billede bandit1 Nybegynder
22. august 2007 - 17:36 Der er 4 kommentarer

Et program der kan holde styr på ens kontakter

Hej jeg søger et prg, der kan holde styr på en ens kontakter, og hvor man kan indtaste, fx a og b´ indbyrdes relationer ind, og på den måde "synliggøre" hvem de fx har af fælles bekendte, og på den måde ligesom have et edderkoppepsind man kan se hvem de på længere sigt har som bekendte, efter hånden som man taster oplysninger, det er ikke bare et adresse kartotek, jeg sgr, dem er der masser af, og jeg har ikke fundet et der opfylder det behov.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
22. august 2007 - 17:40 #1
Avatar billede bandit1 Nybegynder
22. august 2007 - 17:45 #2
Det er ikke lige den type, hvor du kan finde din gamle skolekammerat, men det var da et bud :-)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
22. august 2007 - 18:19 #3
ja, et lille bud var det da... Der kan man nemlig se hvor mange der er tilføjet i op til 3. led.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
22. august 2007 - 18:33 #4
Jeg vil tro at det er det man vil kalde Custom Relation Manager på engelsk, det er sådanne hvad jeg har kunne finde på nette om det jeg sgr.