Avatar billede ffn Nybegynder
22. august 2007 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billig dansk dedikeret server? Erfaringer med plushost?

Hejsa,

Jeg har gennem et par år brugt server4you.de, men påtænker nu at få en dedikeret server i DK. I forhold til de tyske priser ligner et godt alternativ plushost.dk der har en økonomi-server eller deres gratis P3/P4 servere, hvor man kun betaler for traffik, men er der nogle der har erfaringer med plushost? Hvilke?

Er der nogle der kender "bedre" danske alternativer?
Avatar billede felix- Nybegynder
22. august 2007 - 21:10 #1
Nu kan jeg ikke give nogen objektiv mening da jeg selv er i branchen, men hvis du gerne vil prøve at danne dig et overblik over de fleste udbydere af dedikerede servere her hjemme, så kan du tage et kig på webhostpriser.dk, find-webhotel.dk samt naturligvis de første par sider ved en googling på "dedikeret server" og "dedicated server" :)

Det er en god ide at spørge om feedback som du gør, men kig også gerne på udbydernes referencer og søg efter dårlig omtale om den pågældende udbyder.

For at folk kan vurdere om der findes bedre alternativer, ville det nok være en god ide at præcisere hvad du skal bruge serveren til samt hvilke krav du har til den (hardware, software, trafik, serviceniveau, ekstra ydelser etc.).
Avatar billede ffn Nybegynder
12. januar 2008 - 18:18 #2
Jeg har valgt en løsning fra www.device.dk