Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
21. august 2007 - 20:32 Der er 4 kommentarer

Reinstall af Thinkpad z60m

Hejsa.

Efter for nyligt at have reformateret min Thinkpad z60m, gik den i koks for mig - jeg havde installeret firewall, antivirus og noget kryptering. Ved ikke, hvad der skete (var i Vegas med den og har måske fået virus på hotellet).

Nå men nu vil jeg gerne reinstallere WindowsXP igen. Thinkpaden har Windows Xp indbygget og det fungerer sådan, at man skal trykke den blå Thinkpad knap nede og så kommer man ind til Win XP reinstall tingen.

Den virker imidlertid ikke. Eller det gør den. Af underlige årsager bare ikke under opstart (ingenting sker). Når compen er startet op virker det.

Mit spørgsmål er hvordan jeg nu får installeret WinXP?
Avatar billede simlau Nybegynder
22. august 2007 - 09:44 #1
Hej asgerdokkedal

Du ringer ind til Lenovo og beder den om at sende dig recover cd'er, så kommer de til dig i løbet af et par dage.. Så kan du få dit system op og køre igen.

Gjorde det samme da jeg skiftede hardisk i min IBM.

Finder lige et telefon nummer til dig..

Hilsen Simlau
Avatar billede simlau Nybegynder
22. august 2007 - 09:48 #2
IBM Denmark      Danish      70 10 51 50

(Warranty service and support)     8:30AM - 4:30PM Monday - Friday

Dem ringer du bare til og siger du gerne vil have nogle Recovery CD'er..

Så spørger de dig om serie nummeret på din IBM, for at se om du stadig har garanti.

Og hvis du har det som jeg formoder, 3 år fra købs datoen..

Så sender de cd'er til dig i løbet af en uges tid..

Hilsen Simlau
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
24. marts 2008 - 11:21 #3
Ty, læg et svar så giver jeg point
Avatar billede simlau Nybegynder
24. marts 2008 - 15:47 #4
svar...