Avatar billede hero4life Nybegynder
21. august 2007 - 12:38 Der er 6 kommentarer

Person til Søgeoptimering af side søges

Hej .

Jeg har en hjemmeside, som jeg gerne vil have 100% søgeoptimeret.
men har ikke forfærdelig meget forstand på det.
Så ville høre om der var en person som kunne udfører dette arbejde imod betalning selvfølgelig

hjemmesiden hedder www.funsms.dk

med venlig hilsen funsms
Avatar billede gurly Praktikant
21. august 2007 - 13:53 #1
hejsa
Acceptere du ikke lige mit svar her, så jeg får pointne ?
http://www.eksperten.dk/spm/790857
du brugte jo mit svar og fik det også til at virke  c",)
Avatar billede hero4life Nybegynder
21. august 2007 - 16:14 #2
Har godkendt nu :)
Avatar billede gurly Praktikant
21. august 2007 - 22:45 #3
hero4life  > nej det har du ikke  !
nederst på siden skal du markere mit navn ude til venstre inden du klikker på accepter.
når point er uddelt vil du kunne se at der hvor jeg lagde svaret, vil der komme til at stå "accepteret svar" i stedet for bare "svar"
Avatar billede gurly Praktikant
22. august 2007 - 23:11 #4
ja så løkkedes det, jeg fik mine point
så har du bare 40 andre gamle spørgsmål hvor du aldrig har givet folk deres point, burde de ikke have dem ?
og hvis du intet svar fik, så kan du jo smide et selv som du har gjort her
http://www.eksperten.dk/spm/790924
men derefter skal du jo acceptere dit ejet svar, så får du dine point tilbage, og vigtigere, spørgsmålet bliver lukket. man bør altid afslutte sine spørgsmål.

mange af de folk der vil/kan hjælpe, de starter tit med lige at kigge poå listen over dine tidligere spørgsmål, og når de ser du har 40 spørgsmål hvor der ikke er afgivet point, så gider de ikke hjæølpe, fordi sansynligheden for point er lig nul.

så for din ejen skyld, så se at få lukket alle de gamle spørgsmål  c",)
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. september 2007 - 13:16 #5
Du er velkommen til at kontakte mig på kim@bufferzone.dk så kan vi tale om tingene
Avatar billede janj6666 Nybegynder
07. april 2011 - 10:06 #6