Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 15:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Navn til designere?

Dav mig og en jeg kender der hedder Jonas(jonaskn) vil gerne høre forslag til hvad vi kan kalde vores nye hjemmeside hvor vi tilbyder webdesign..

Dette skal indgå på en eller anden smart måde:
jonas
jesper
webdesign
design
jj
double-j

Kom med nogle forslag, de må godt være lidt smarte ;-)
Avatar billede jones Nybegynder
06. juni 2001 - 15:03 #1
J & J Webdezign
Avatar billede hojben Novice
06. juni 2001 - 15:04 #2
en lille kommentar... hvis I selv skal designe hjemmesider, så burde i ikke søge hjælp til ideer fra andre... det er jo jer som skal sidde med ideerne... :o)
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 15:05 #3
Det er sq da bare vores \"kunstnernavn\" det har INTET med ideer til design at gøre!!!!!

Vi er freelancere
Avatar billede hojben Novice
06. juni 2001 - 15:06 #4
Så hids dig dog op !!!! gud fader bevares... !
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 15:09 #5
Jeg syntes bare at du \"angreb\"  os lidt, men undskyld så...

Kan du ellers forstå vores begrundelse?
Avatar billede ajh Nybegynder
06. juni 2001 - 15:09 #6
jeg må give hojben ret, dels fordi det er jer der skal have ideerne, også selvom kan \"kun\" er freelance.
Dels fordi navnet for et mere personligt touch og i vil bedre kunne stå inde for navnet.

men ellers er jones forslag jo lige til benet.
Avatar billede 350hunde Nybegynder
06. juni 2001 - 15:10 #7
lars og hvalrosserne
Avatar billede ajh Nybegynder
06. juni 2001 - 15:15 #8
350hunnde> ja det er omtrent ligeså konstruktivt som dit eksperten-navn
Avatar billede ajh Nybegynder
06. juni 2001 - 15:15 #9
-n
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 15:19 #10
Vi gav nogen hunde point fordi hans svar var det mest \"seriøse ;-)\"
....og fordi jones forslag var en kommentar så vi ikke kunne accep......
Avatar billede jones Nybegynder
06. juni 2001 - 15:20 #11
Ja jeg så venter man da lidt og ber mig svare
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
06. juni 2001 - 15:25 #12
så opretter jeg lige et spørgsmål.....