Avatar billede quicksalg Nybegynder
17. august 2007 - 14:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

design/bruger venlighed mv

jeg er intresseret i at høre fra folk hvad der er godt/skidt, hvad der kan blive ændret på siden for at blive mere bruger venlig.
hvad i syntes om designet
evt div.
quicksalg.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2007 - 16:15 #1
Hvad står parantes for i menuen?

Fjern mulighed for at man kan reg. sig
Avatar billede quicksalg Nybegynder
17. august 2007 - 16:32 #2
de tal der står i parantes viser hvor mange vare der er i den kategori.

Fjern mulighed for at man kan reg. sig ?? hvad mener du med det ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2007 - 16:49 #3
Det med at blive brugere, det hører efter min mening mere til på site som eksperten.dk - Hvis jeg skal handle så oplyser jeg de ting de spørg om under bestilling, jeg ville aldrig blive bruger af siden.

Derfor det med gæst og reg. sig som bruger virker for mig underligt i en butik.

Okay, kan nu ikke se 460 blæk patroner på siden, men fair nok. Virker nu også irelevant, om I har 10 eller 10.000, hvis I ikke har den jeg skal bruge :)
Avatar billede quicksalg Nybegynder
17. august 2007 - 17:44 #4
hvilken patroner bruger din printer ;-)

ja kan godt se din pointe med bruger og reg.
vil jeg se nærmere på, tak for det.