Avatar billede *bobby* Nybegynder
06. juni 2001 - 13:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

leder efter gratis webhotel.

er her en som ved hvor man kan få et gratis webhotel?

Skal tillade CHAT
Skal kører perl eller windows.

Er her nogen som kan hjælpe????
Avatar billede zycho Nybegynder
06. juni 2001 - 13:22 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juni 2001 - 13:24 #2
www.freepaq.dk - slet ikke så ringe som rygtet siger.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. juni 2001 - 13:26 #3
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. juni 2001 - 13:26 #4
de har PHP asp og en masse lort. .50mb plads bannerfri
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. juni 2001 - 13:27 #5
og CGI ... jeg mener det er der men ellers sætter de det gerne op for dig!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. juni 2001 - 13:29 #6
freepaq

Midlertidigt lukket for oprettelser
Da det går forrygende for Freepaq har vi desværre set os nødsaget til midlertidigt at indstille oprettelserne af serverplads til nye domæner indtil vi får skaffet mere serverkapacitet.

Det vil sige at vi godt kan oprette domæner og flytte domæner over til os ligesom vi stadig kan tilbyde et ubegrænset antal mailkonti.
Det vi ikke kan tilbyde lige nu er plads på vores server til din hjemmeside. Vi kan reservere et givet domænenavn til dig men du vil først kunne uploade når vi om nogle uger har fået skaffet mere kapacitet på vore servere.

Vi håber at være klar til at hoste nye sites igen om ca en månedstid. Vi beklager og vi håber du forstår at ingen kan være tjent med at vi bliver ved med at oprette sites som vi ikke har plads til.

er de ikke lukket?
Avatar billede bergeren Nybegynder
06. juni 2001 - 13:33 #7
Avatar billede *bobby* Nybegynder
06. juni 2001 - 13:46 #8
Man kan ikke oprette en hp der........Deres server er nede. SKOD.----Fastpoint
Avatar billede *bobby* Nybegynder
14. juni 2001 - 11:37 #9
gg
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. juni 2001 - 11:38 #10
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juni 2001 - 12:30 #11
Umiddelbart synes jeg det er sært at du selv tager points efter så mange korrekte svar...
Avatar billede zycho Nybegynder
14. juni 2001 - 13:58 #12
Ja hvorfor gør du det bobby ? Man kan ikke spørge og så selv tage pointsene tilbage når du får korrekte svar som nanoq også siger!

/Me :-(