Avatar billede punnishment Nybegynder
14. august 2007 - 15:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billige 22" skærme hos elgiganten.

Elgiganten har 2 billige 22" monitors på tilbud denne uge.

Benq 22" - T221WA - 1779 kr.
Benq 22" - FP222WA - 1899 kr.

Nogle der har erfaring med Benq, og evt. disse modeller. Er det noget i kan anbefale mig at købe, eller er der andre prisbillige 22" widescreen monitors i hellere vil anbefale?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. august 2007 - 16:13 #1
HELT KLART DENNE:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=L226WTQ%2DWF&GroupGuid=2010&SelectedGroup=2010

Den er måske lidt over budgettet, men den er virkelig, virkelig god. Slår samsungs 226bw på mange punkter efter min mening (og jeg har haft begge skærme, har LG'en nu)

Den fik scoren 94% i forrige nummer af Alt om Data.
Hver en øre værd!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. august 2007 - 16:15 #2
BenQ er i mine øjne et discount mærke, lige som acer. De laver billige produkter der ofte bliver solgt i Føtex e.l. Produkterne er sådan set også ok til den gennemsnitslige pc-bruger, og som du selv nævner, er de billige.
Men jeg kunne aldrig finde på at købe produkter af sådanne producenter.
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. august 2007 - 18:45 #3
Du skal bare ikke købe ved Getmore, har utroligt dårlige erfaringer med dem og kender mange der har samme oplevelse. Ellers er EGR´s forslag kanon :)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. august 2007 - 19:13 #4
DOH, jeg har lige købt skærmen hos getmore!!!
håber ikke jeg får problemer så :S
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. august 2007 - 20:45 #5
krydser fingre for dig, men det plejer vist først at være ved fejl på varen eller reklamation det går rigtig galt, men trusler med forbruger klage nævnet plejer at klare den..
Avatar billede punnishment Nybegynder
14. august 2007 - 23:43 #6
tak for rådet. Vil hellere investere lidt flere penge for at få noget kvalitet. Du må lige sige til, hvis det hele går efter planen - så regner jeg nemlig også med at bestille en gennem getmore.
Avatar billede neoman Novice
14. august 2007 - 23:48 #7
Jeg holder med drgonzo :)- der er to forhandlere som genererer støj på nettet : "getmore" og "computerne"

http://groups.google.com/group/dk.forbruger/search?group=dk.forbruger&q=getmore&qt_g=Search+this+group
Avatar billede thesheriff Nybegynder
15. august 2007 - 08:08 #8
Ja, køb ALDRIG hos getmore med mindre du er helt sikker på, at du aldrig får brug for deres "support
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. august 2007 - 22:37 #9
ja computerne er også noget bæ, helt enig der
Avatar billede punnishment Nybegynder
02. september 2007 - 12:56 #10
Så ligger der nogle nye tilbud på bordet fra Bilka og Data Discount.
Begge sælger en Acer AL2216Ws.

Bilkas til kr. 1799 kun med VGA tilslutning
DDs til kr. 1999 med VGA og DVI tilslutning, dvs. det faktisk er en AL2216WDs

Er det noget i vil anbefale? Den har fået gode bruger anmeldelser inde på edbpriser.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
02. september 2007 - 12:57 #11
glemte lige at spørge, om det var værd at betale 200 kr for at få DVI
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. september 2007 - 09:20 #12
DVI giver op til 20% skarpere billede, så jeg vil klart mene det er pengene værd