Avatar billede taarner Nybegynder
12. august 2007 - 15:51 Der er 2 kommentarer

Installer Windows Live Photo Upload :Javascript:InstallPhotoAX

Kære Eksperter,

Jeg vil gerne benytte Windows live photoupload, som bruges via msn. Men jeg kan ikke få lov til at installere. - Jeg går ind på : http://spaces.live.com/photoactivexdl.aspx Så sker der intet. Jeg prøver at trykke på knappen installer - intet sker. Jeg får denne meddelelse når jeg vælger åbn i nyt vindue: java script:InstallPhotoAX(); og at siden ikke kan vises.

KAN I HJÆLPE EN NOVICE SOM MIG ;-)
Avatar billede _carsten Nybegynder
12. august 2007 - 21:17 #1
Hmmm

Hvis du bruger IE 6, så tryk på knappen installer - vent 15 sek. Så vises en gul bjælke i toppen af siden, højreklik og vælg installer ActiveXObject

Så tror jeg det ruller.
Avatar billede taarner Nybegynder
13. august 2007 - 16:15 #2
" vent 15 sek"

Problemmet er at der sker intet..jeg har ventet, men der sker intet......

Ellers tak for indsatsen

:) Michael