Avatar billede mathiask-o Nybegynder
10. august 2007 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sort/hvid på den eksterne skærm

Hej,

Jeg har formateret min bærbare comp. og efter det har jeg kun sort/hvid på mit fjernsyn. Jeg har et s-video til scart stik mellem den bærbare og fjernsyn.

Min bærbare er en Zepto Znote 4200
og mit grafikkort er: ATI MOBILITY RADEON 9700Pro -

Ting jeg har prøvet:
Jeg har et colorfix. Jeg har sat opløsningen ned på den eksterne skærm, og også prøvet at nedsætte farverne.

Som nævnt har det hele virket før, men jeg kan ikke længere få farver på den eksterne skærm

mvh
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2007 - 10:57 #1
Som det første vil det være godt lige at tjekke kablerne, at de sidder ordentlig sammen og ordentlig ind i fjernsynet. Hvis det ikke er problemet, bør du hente nogle driver ned til kortet fra www.ati.com.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2007 - 10:57 #2
Avatar billede mathiask-o Nybegynder
10. august 2007 - 11:31 #3
Tak for svaret wiseguy og vejmand. Vejmand dit link gav mig svaret. Det var NTSC i stedet for PAL B, der var problemet. Hvis du sender et svar, så sender giver jeg dig pointene.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2007 - 11:59 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)