Avatar billede nozferatu Nybegynder
07. august 2007 - 23:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Phillips Cineos 32" og PC opkobling

Hej alle,

Jeg har med succes sat min computer til ovenstående tv via HDMI, hvilket i sig selv er RET fedt ;o)

Jeg har dog ikke rodet så fa'ens meget med disse store skærme.

Det jeg egentlig søger svar/forklaring er, at når jeg sætter opløsningen på det højeste som jeg ved fjernsynet kan vise (og det er 1360*768), så begynder billedet at hoppe. Når jeg kører på det nuværende 1174*762 står det som sådan fint nok, men vil gerne lige have den sidste "skarphed" i billedet.

Har de nyeste nvidia drivere, et heftigt BFG 7900 GTX kort m 512 ram, fuldt opdateret Vista.
Avatar billede nozferatu Nybegynder
07. august 2007 - 23:43 #1
Hov forresten, mig der vrøvler, højeste opløsning er 1920*1080, hvilket også står og hopper
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. august 2007 - 16:38 #2
prøv en modded driver fra www.ngohq.com
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. august 2007 - 16:39 #3
ups ingen vista support i den driver, sorry.
Avatar billede nozferatu Nybegynder
17. december 2007 - 23:15 #4
w