Avatar billede olgaownz Nybegynder
03. august 2007 - 22:23 Der er 5 kommentarer

Ingen lyd

Hejsa, jeg skriver her .. igen, fordi jeg har fået et problem.. jeg har postet heridne før.. fordi jeg havde det samme problem = jeg har ikke noget lyd.

kig her "http://www.eksperten.dk/spm/773951"

da det nu først skete tænkte jeg uden videre at det var det samme der var sket igen. Det er det bare ikke. Jeg har ikke kunnet finde noget endnu som skulle være galt med enten mit lydkort eller noget..

jeg tror dog det har noget at gøre med at jeg ikke har direct X, for når jeg kører "servisec.msc" kan windows ikke finde noget.. derfor har jeg været inde og hente den nyeste version.. men ummidelbart uden nogen effeckt!

efter jeg installerede Direct X, og genstrartede min computer, er det nu kommer 2 fejl i min enhedshåndtering. (http://img120.imageshack.us/img120/821/arghsj8.th.jpg)

hvad gør jeg nu ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2007 - 22:26 #1
Det hedder ikke servisec.msc - men services.msc :)
Avatar billede olgaownz Nybegynder
03. august 2007 - 22:56 #2
ahh.. se det gjorde det hele jo meget bedre.. men jeg har stadig ingen lyd ..
Avatar billede olgaownz Nybegynder
03. august 2007 - 22:58 #3
og jeg kan slet ikke komme ind i dxdiag med direct x. ken ikke finde den, så tror den er blvet slettet .. selvom min copmuter siger at min direct x gøre perfekt !
Avatar billede olgaownz Nybegynder
03. august 2007 - 23:00 #4
okay.. det kunne jeg godt alligevel :(

jeg syntes det er meget mærkeligt .. underskyld kære eksperter ..

men når jeg åbner dxdiag får jeg stadig dette http://img147.imageshack.us/my.php?image=directxwl0.jpg
Avatar billede stoorm Nybegynder
04. august 2007 - 01:09 #5
prøv at slette dit lydkort fra listen i enhedshånteringen , genstart , og installer med de nyeste drivere (dem skal du download inden du genstarter :P )