Avatar billede keldo Nybegynder
02. august 2007 - 21:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med at brænde en avi fil på dvd

Jeg bil bruge Neri Vision til at brænde nogle avi filer som er codec med xdiv. Jeg kan godt afspille dem med mediaplayer og også bruge Gspot til at se at den kan læse avi filen, men jeg kan ikke brænde den. Jeg får hele tiden fejlen: Omkodning af videor mislykkeedes. Hvorfor?? Skal jeg bruge et program til at lave Avi filen om til en anden Avi fil?? Hvis så, hvilket program er let at bruge og hurtigt?? Jeg kan huske jeg engang brugte virtueldub med batch program, men kan ikke finde ud af og bruge det nu. hjælp :-)
02. august 2007 - 21:44 #1
Måske noget herfra -> http://www.piratgruppen.org/spip.php?rubrique2#Film (hvis det er det du mener?)
Avatar billede baker.mc Nybegynder
02. august 2007 - 21:53 #2
Du kan, hvd du stadig skal bevarer din film som .avi brænde dem som data når nero spørger dig om du skal brænde som dvd eller data. Da .avi er dataer.  Jeg har selv med held brændt på denne måde i flere år.

Mvh  Bager.mc
Avatar billede keldo Nybegynder
02. august 2007 - 21:54 #3
Ja den har jeg set, men har brug for hjælp til hvordan jeg bruger virtualdub. Og den guide der er på den websidee omtaler ikke en alm. avi fil som skal omkodes.
Avatar billede keldo Nybegynder
02. august 2007 - 21:55 #4
baker..... hvilket nero program skal jeg bruga så? Vision eller Burning rom?
Avatar billede keldo Nybegynder
02. august 2007 - 21:58 #5
Og kan min dvd afspiller afspille en avi fil som er brændt som data?
Avatar billede nva Praktikant
03. august 2007 - 08:22 #7
Avatar billede keldo Nybegynder
03. august 2007 - 13:37 #8
Hej Baker... tak for svar. Jeg har bærndt avi filerne på min dvd og kan fint afspille dem på min dvd afspiller. Det eneste det kræver er at min dvd kan afspille mpeg4 og det kan den. Der er godt nok ingen menuer, men det betyder ikke noget. Det her var super hurtigt og let og jeg kunne have 12 afsnit af 40 min på en dvd skive. Super, tak.
Smid lige et svar.
Avatar billede baker.mc Nybegynder
03. august 2007 - 14:06 #9
Glæder mig at tingene virker efter hensig.

Gó weekend
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. august 2007 - 01:04 #10
PS: Vil du konvertere til DVD-format med menuer kan jeg anbefale convertxtodvd (bare google det.. dog ikke gratis)