Avatar billede cyfer Nybegynder
01. august 2007 - 15:32 Der er 1 løsning

Haicom 305 gps vil ikke virke med min pda

Hey.

Jeg har lige købt en Haicom HI-305III til min HP iPAQ 2100 series pda.

Jeg installerer driveren til pocketpc og det går fint nok. Dog kommer PDA'n op og siger at driveren er designet til en tidligere version af windows så man skal lige se om det virker...

Der ligger Windows Mobile 2003 second edition på PDA'n. Når jeg installerer test programmet der følger med haicom kan den ikke finde gps'n. Men i tomtom kan jeg godt se den som Haicom HI 305_Seri når jeg vælger andre gps enheder... Men jeg får bare aldrig noget signal!! :(

Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak
Avatar billede cyfer Nybegynder
01. august 2007 - 15:50 #1
nevermind... fik det til at virke ved at sætte transmissionshastigheden ned