Avatar billede anderseiler Nybegynder
28. juli 2007 - 17:52 Der er 1 løsning

Fejl i connect

Hej. Jeg prøver at connecte til min mysql server med følgende:

$dbconfig['hostname'] = '82.150.72.24';
            $dbconfig['username'] = 'username';
            $dbconfig['password'] = 'password';
            $dbconfig['database'] = 'db';

            mysql_connect($dbconfig['hostname'], $dbconfig['username'], $dbconfig['password']);
            mysql_select_db($dbconfig['database']);

Men der kommer en fejl, når jeg prøver at køre siden:

Cannot connect to mysql server om 82.150.72.24 (10061)... Altså den ikke kan connecte? Hvorfor ikke? Skriver jeg noget forkert ved IP eller hvad?

Mvh
Anders
Avatar billede anderseiler Nybegynder
28. juli 2007 - 19:05 #1
Jeg lukker - google is your friend, and she has the solution to everything! :)

Jeg beklager min manglende tålmodighed :)

Mvh
Anders