Avatar billede quest_1 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:00 Der er 11 kommentarer

mp3 afspiller

Er der en der vil fortælle mig hvordan jeg får nedenstående tilpasset.
Der kommer et kort øjeblik et 'vindue' (som når den skal til at afspille video) når man kommer ind på siden hvor dette er sat ind. Det får den til at hoppe.
Desude vil jeg gerne vide hvad jeg skal skrive i stedet for 'true' så nummeret ikke begynder af sig selv.

<OBJECT
  ID="mediaPlayer"
  CLASSID="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
  CODEBASE="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701"
  STANDBY="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
  TYPE="application/x-oleobject">
  <PARAM NAME="fileName" VALUE="sound/mol_blues.mp3">
  <PARAM NAME="animationatStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="transparentatStart" VALUE="true">
  <PARAM NAME="autoStart" VALUE="negative">
  <PARAM NAME="showControls" VALUE="true">
</OBJECT>
<PARAM NAME="fileName" VALUE="sound/mol_blues.mp3">

Jeg ved ikke om koden er rigtig. Er endu ikke kommet så langt som til javascript. Er i fuld gang med at lære html.
Avatar billede quest_1 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:02 #1
Og skal det link hvor der står 'CODEBASE' være der?

Det er noget jeg har fundet. Ved som sagt endnu intet om dette.
Avatar billede quest_1 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:03 #2
Nåh ja, kunne egentlig godt bruge en anden lidt smartere afspiller, der er knap så klodset.
Avatar billede quest_1 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:38 #3
Ja det ser ud som om jeg ikke kan bestemme mig for hvad jeg vil.

Mest ønsker jeg mig et alternativ til ovenstående afspiller. En der er lidt mindre og også gerne lidt smart. Men ellers lige så simpel.

Men jeg kan også klar mig med denne. Så har jeg blot brug for at vide hvordan jeg får dem til at lade være med at *hoppe* når man opådatere + kommer ind på siden hvor de er.
Avatar billede quest_1 Nybegynder
28. juli 2007 - 00:56 #4
Ligemeget. Det fungere tilsyneladende kun med Internet Explorer. Så jeg har brug for en ting: *En anden afspiller*.
Avatar billede olebole Juniormester
28. juli 2007 - 01:22 #5
<ole>

Du kan ikke embedde en WMP i valid kode. Du kan derimod skrive en player i Flash og embedde den med et object-tag ... men det kræver, du har - og kan bruge - Flash  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede quest_1 Nybegynder
28. juli 2007 - 02:22 #6
Forstår ikke hvad du skriver, sorry.

Jeg har ellers fået det til at fungere. Men det gør det måske kun indtil det kommer på nette?
Avatar billede quest_1 Nybegynder
29. juli 2007 - 03:24 #7
Ligemeget. Har opdaget at der er 1.000.000 ting jeg ikke kan få til at fungere som det skal. Dropper projektet og køber en side i stedet.

Nogen der ved hvor man kan det (som privat person)?
Avatar billede olebole Juniormester
30. juli 2007 - 00:38 #8
Det kommer anpå, hvad den skal kunne - og hvad du her at kaste efter projektet  =)
Avatar billede quest_1 Nybegynder
30. juli 2007 - 03:29 #9
Nu har jeg søgt på nettet. Kan se det er meget dyrere end jeg troede. Koster flere tusinde kroner, hvis det skal være noget rimeligt pænt.

Der ud af kan man så udlede, at hvis man er både fattig og for dum til programmere, kan man ikke få en hjemmeside. Men det er da i det mindste til at forholde sig til.
Avatar billede olebole Juniormester
30. juli 2007 - 14:52 #10
Hvis man er fattig og for dum til at bygge en Ferrari, må man som jeg køre på cykel ... og sådan er livet for de fleste  =)
Avatar billede quest_1 Nybegynder
31. juli 2007 - 21:39 #11
Det får du så point for. Læg et svar.