Avatar billede neoman Novice
23. juli 2007 - 23:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

AJAX Control Toolkit dokumentation hvor ?

Det er ikke lykkedes mig at finde nogen docs for toolkittet - findes dokumentationen derude og i så fald hvor ?

På forhånd tak.
Avatar billede 2c Nybegynder
23. juli 2007 - 23:22 #1
Hvis du downloader source koden er der en solution med en masse dokumentation. Har du set det?
Avatar billede 2c Nybegynder
23. juli 2007 - 23:23 #2
Ellers er der en masse vidoer til netop control toolkitet her: http://www.asp.net/learn/videos/default.aspx?tabid=63#ajax
Avatar billede neoman Novice
23. juli 2007 - 23:31 #3
Har set en video , men jeg ska ha fat i ting som ikke er på videoen... og har dl'et koden, og kan ikke se nogen docs derinde. AJAX har docs, men tookittet ???
Avatar billede neoman Novice
23. juli 2007 - 23:33 #4
Altså - selve AJAX.NET er dokumenteret, men kan slet ikke hitte nogen docs for Control Toolkittet.
Avatar billede neoman Novice
23. juli 2007 - 23:43 #5
Ah ok  kan se der er noget. Men, nu har jeg et prob - jeg kører en ældre version af toolkitet  så hvordan opdaterer jeg til den nyere version ? Jeg vil nødig smadre det jeg har nu.
Avatar billede neoman Novice
23. juli 2007 - 23:56 #6
Og svaret på hvordan man installerer er givet i et af indlæggene her; http://weblogs.asp.net/scottgu/archive/2007/06/08/new-asp-net-ajax-control-toolkit-release.aspx

Det er skrupforvirrende dog, fordi i starten nævner de at ASP.NET validators nu virker med toolkittet, mens der i et af indlæggene bliver givet råd om at DL'e validator opdatering herfra: http://blogs.msdn.com/mattgi/archive/2007/05/12/validators-update-available.aspx

så nu skal der eksperimenteres lidt.

2c - læg et svar:)
Avatar billede 2c Nybegynder
23. juli 2007 - 23:59 #7
Ok :-)