Avatar billede nfssister Forsker
22. juli 2007 - 20:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tvinge 4:3 til 16:9

Hej

Jeg har købt en skærm til min bil:
http://cartft.com/catalog/il/601

Den virker meget godt... sådan da, problemet er at det er en widescreen. Men skærmen kan KUN køre op til 1024*768.

Jeg vil gerne have den til at lave Widescreen... findes der et fix eller noget der kan klare det ?

jeg har en kammerat der spiller NFS: Carbon, han har sådan et fix til at tvinge hans spil til at køre i widescreen selvom spillet ikke understøtter det.... findes der ikke noget ligende til XP ?
Avatar billede summer Mester
22. juli 2007 - 21:51 #1
Et 4:3 kan ikke lave til 16:9 uden at du mister noget af billedet. For at fylde widescreen må et 4:3 zoome så det bliver "bred" nok og dermed mister du billede foroven og forneden.
Avatar billede nfssister Forsker
11. september 2007 - 20:30 #2
Jeg fandt ud af, at gøre ikonerne på skrivebordet så store at, man ikke kan se de ikke er i Widescreen... så nu virker det.... tak anyway