Avatar billede itbjarne Nybegynder
19. juli 2007 - 16:46 Der er 2 kommentarer

Modtag mail via pop3 og importer automatisk

Hej,
er der nogen der har et bud på hvilken mail klient software jeg kan bruge til at modtage mails automatisk - f.eks. hvert 5 minut - og som kan checke indholdet og importere dette i MySQL hvis mailen indeholder bestemt information ?
Naturligvis ganske gratis, skal det være.....
Avatar billede itbjarne Nybegynder
19. juli 2007 - 17:21 #1
Jeg glemte at nævne at jeg anvender Windows server 2003. Så ingen linux/unix procmail. Med mindre det da findes til Windows (gratis) ?
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2007 - 00:12 #2
Jeg kender ikke noget færdigt software, men POP3 er uhyre simpel - det vil ikke
være svært selv at kode det.