Avatar billede KSN Mester
18. juli 2007 - 20:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Linksys WAP54G Hjælp

Jeg skal ha sat kode på mit trådløsenetværk. Jeg har en Linksys WAP54G og når jeg så kører Setup Wizard beder den mig " Wired Network - Your notebook or desktop computer is alreaddy part of a wired network. Connect your wireless-G access point to a network or hub using an ethernet cable" Hvordan skal det sidde til. Syns jeg har prøvet alle muligheder. Når jeg trykker next skriver den så at den ikke kan finde mit access point
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. juli 2007 - 21:46 #1
konfigurerer du den via Wi-fi? Prøv at sætte din com til med ledning, så burde du kunne konfigge routeren og derefter logge på trådløst
Avatar billede KSN Mester
18. juli 2007 - 22:14 #2
Har prøvet at sættet netværkskablet direkte til. Men der sker ikke andet en den siger begrænset adgang nede ved ikonet som er ved siden af uret
Avatar billede daddio Nybegynder
18. juli 2007 - 22:17 #3
Bruger du DHCP ? hvis ikke skal du give din PC en ipadresse på sammen netværk som din linksys.
Avatar billede KSN Mester
19. juli 2007 - 12:55 #4
Jeg har jeg har nulstillet mit access point og sidst jeg satte det op havde jeg ingen problemer. Må ærligt indrømme at jeg blev lidt lost ang. DHCP???
Avatar billede daddio Nybegynder
19. juli 2007 - 14:19 #5
Dit accesspoint har enten fast ip adresse eller også har den fået tildelt en ip adresse fra din router som køre DHCP (service som tildeler automatisk ip adresse), når du nu har reset dit accespoint har den fra fabriken en fast ipadresse. Den skal du til gå fra en maskine fra samme netværk.. hvordan configurede du din router sidst ?? med den medfølgende CD ??
Avatar billede goodhumour Nybegynder
19. juli 2007 - 20:27 #6
Samtlige Linksys router/AP-produkter kan sættes op fra din browser. Følg vejledningen eller download manual fra Linksys. Når du har resat router/AP skriver du den oplyste IP-adresse i manualen. Hvis produktet IKKE har en indbygget DHCP-server skal du tildele din PC en midliertidig IP-adresse. Eksempel: Linksys typisk 192.168.1.1, Din PC: 192.168.1.2.
Avatar billede KSN Mester
20. juli 2007 - 11:16 #7
Det er også rigtig kan jeg godt huske noget om. Men har fået smidt cden væk, og der ligger manualen på. Men vil lige prøve. Tak ind til nu
Avatar billede KSN Mester
07. oktober 2007 - 14:11 #8
Daddio skulle ha haft pointne, men er kun kommet med en kommntar
Avatar billede enya Nybegynder
07. oktober 2007 - 14:17 #9
Du skal da bede daddio om at lægge et svar først, i stedet for at tage points selv..!
Avatar billede enya Nybegynder
07. oktober 2007 - 14:21 #10