Avatar billede columbus32 Nybegynder
17. juli 2007 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HyperLinkField virker ikke efter hensigten

Hejsa,
Jeg har et GridView med en HyperLink kolonne. Når der trykkes på linket går den ikke til default.aspx?tdcid=23423432 som forventet men bare til /tdcid=24324234, hvad mangler jeg??

<asp:HyperLinkField HeaderText="" NavigateUrl="~/Default.aspx" Target="_self" DataNavigateUrlFields="TDCID" DataNavigateUrlFormatString="tdcid={0}" Text="&lt;&lt;"  />
Avatar billede neoman Novice
17. juli 2007 - 20:43 #1
Du har mærkelige ting i dit hyperlinkfield ... hos mig ser et link i et gridview sådan ud:
                <asp:HyperLinkField DataNavigateUrlFields="ActivityID" DataNavigateUrlFormatString="~/Admin/Settings/EditActivity.aspx?ActivityID={0}"
                    DataTextField="ActivityName" HeaderText="ActivityName" />

hvor den viste tekst er knyttet til et felt i de underliggende data som hedder ActivityName og ActivityID hentes fra ActivityID i de underliggende data og knyttes til linket som vist.
Avatar billede columbus32 Nybegynder
17. juli 2007 - 22:14 #2
linket er dannet af visual studio men jeg har nok gjort noget forkert. Ved at tilføje file navnet til DataNavigateUrlFormatString virker det efter hensigten. Hvis du laver et svar så får du lidt point :-)
Tak for hjælpen.
Avatar billede neoman Novice
17. juli 2007 - 22:54 #3
det var så lidt:)