Avatar billede chrthegreat Nybegynder
17. juli 2007 - 17:18 Der er 3 kommentarer

Langsommere igennem trådløs router

Hejsa, jeg har lige sat en tråløs netgear router op, og opdaget til min skræk at jeg nu kun kan downloade med omkring 500kb sek hvor jeg førhen downloadede omkring 1,25mb sek...

Forstår det ikke...
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2007 - 11:32 #1
Trådløst er altid langsommere end med kabel. og nogle routere kan ikke klare særlig stor trafik via trådløst.

hvordan er hastighed hvis du forbinder dig til din router med kabel.
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
18. juli 2007 - 15:47 #2
så kan jeg downloade med næsten 1500 kb sek.. :S kan man få trådløse routere der kan håndtere de hastigheder?
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2007 - 17:25 #3
Den jeg har zyxel 334wt kan køre op til 2,5 mbit pr. sekund, dog ikke flere simultant. men det kommer meget an på cpukraft og ram mængde i router. Linksys med speedbooster kan vist komme helt op på 3,5 mb pr. sekund.