Avatar billede tageworm Nybegynder
14. juli 2007 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driverproblem vista

Hej, jeg har lige installeret vista på min nye laptop, og de drivere der fulgte med på cden, men jeg kan ikke komme på nettet. I enhedshåndtering brokker den sig over at der mangler driver til network controlleren. Hvad hedder den, og hvor kan man få den, burde den ikke være på cden? det er en zepto...
Kom med et bud, venligst tage
Avatar billede tageworm Nybegynder
14. juli 2007 - 17:59 #1
Så fik jeg styr på det, tak for hjælpen:) Skynd dig at komme med et svar alligevel, for det er vist den eneste måde jeg kan lukke spørgsmølet helt.
Avatar billede leif Seniormester
14. juli 2007 - 18:14 #2
Hvis du selv har løst problemet, så ligger du selv et svar med refence til hvad svaret på spørgsmålet er. Og efterfølgende accepterer du dit eget svar
Avatar billede tageworm Nybegynder
14. juli 2007 - 20:44 #3
Log da ind på zepto og søg i deres driverkatalog, det er da ikke så svært, vel:)
Avatar billede tageworm Nybegynder
15. juli 2007 - 18:32 #4
Den vil altså ikke lade mig acceptere svaret!?
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2007 - 18:45 #5
Husk at trykke på dit navn i boksen.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar