Avatar billede emkay Nybegynder
12. juli 2007 - 09:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Calendar-kontrol hover-tekster

Jeg har tilføjet en calendar-kontrol til min side og har tilpasset det godt og grundigt, så den passer som den skal ind i designet og sådan. Men der er to ting, jeg ikke kan finde ud af at rette i.

Den første er det title-tag, der kommer på den "yderste" tabel i kontrollen. Den får automatisk title="Calendar" og det er ikke noget jeg har skrevet nogen steder. Hvor kan man rette det?

Desuden får hver enkelt a-tag f.eks. et title="27. juni", som jeg heller ikke rigtig kan finde noget sted at rette. Det sidste er egentlig fint nok i det her tilfælde, men fremover vil jeg måske gerne kunne rette i det, så hvis nogen ved hvordan man gør ku det da være rart at vide :)
Avatar billede neoman Novice
12. juli 2007 - 09:36 #1
Du kan ændre tool-tip teksten for de enkelte datoer i day-render eventet .. der er et eksempelt begravet i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/772752

Selve calenderen har også en tooltip som property: Calender1.ToolTip="min kalender" eller hvad du nu vil have.
Avatar billede emkay Nybegynder
12. juli 2007 - 09:41 #2
Ahhh.. Nice.. Det var jo temmelig ligetil :P

Smid et svar, så får du point :)
Avatar billede neoman Novice
12. juli 2007 - 09:42 #3
takker:)