Avatar billede henrik14 Nybegynder
04. juni 2001 - 21:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fastpris med ISDN

Hej er der en af jer der ude der ved hvilken internet udbyder man kan få fastpris til ISDN så man kan være på nettet hele døgnet altså 24timer om dagen

Hilsen Henrik
Avatar billede tommyv Nybegynder
04. juni 2001 - 21:21 #1
Jeg tror ikke der er nogen der gør det med ISDN længere. Det er vist for dyrt for dem.
Avatar billede buffas Nybegynder
04. juni 2001 - 21:24 #2
ja jeg tror at  - tommyv - har ret, anskaf dig da ADSL i stedet!!
Avatar billede double-g Juniormester
04. juni 2001 - 21:31 #3

TeleDanmark. Med deres Proaccess løsning kan du endda få 2 ISDN kanaler.
Avatar billede double-g Juniormester
04. juni 2001 - 21:35 #4

http://www.teledanmark.dk/menu/sm0619.htm
- Produkter
- Internet
- Access
- DIVA LAN ISDN Adapter
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 21:36 #5
Det kan du hos Teledanmark.

Teledanmark kalder det \"Pro@ccess ISDN\". Du skal ringe til dem for at få en pris ;o)

Du skal bare være klar over det er dyrt. Det er faktisk dyrer end ADSL, så hvis ADSL er muligt i dit område, bør du vælge det.
Avatar billede henrik14 Nybegynder
04. juni 2001 - 21:38 #6
det er nemlig det det ikke er man kan først få ADSL om et halv år det er der for
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 21:40 #7
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 21:43 #8
henrik14 >> Jeg tror det bedre kan betale sig at vente på ADSL.
Sidst jeg hørte prisen for fast-pris ISDN, kostede det næsten det dobbelte af hvad jeg giver for ADSL pr. mdr.
Du får et dårligere produkt til en langt højre pris. Virker lidt gak, gak :o)
Avatar billede henrik14 Nybegynder
04. juni 2001 - 21:44 #9
Hvor kan man bestille det der \"Proaccess\"???
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 21:52 #10
Du kan ikke bestille  \"Pro@ccess ISDN\" online (kun ADSL).
Jeg pandt denne tekst : \"Du kan kontakte vores Salgscenter på 70 20 65 95\"

Prøv at ringe til dem (og husk at få prisen oplyst FØR du bestiller).
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 21:57 #11
Du finder en komplet beskrivelse af Proaccess produkterne på:

http://www.teledanmark.dk/menu/sm0619.htm

- Produkter
- Internet
- Access
- Proaccess
Avatar billede microtec Nybegynder
04. juni 2001 - 22:01 #12
Bemærk lige at ud over et \"Pro@ccess ISDN\" abonnentment, skal du også tegne et ISDN abonnentment (Pro@ccess ISDN er kun et tillægsprodukt).
Det blive ALT for dyrt. Vent det halve år på ADSL. Er du heldig kommer det før, da der er stor konkurence mellem de enkelte udbydere for tiden.
Avatar billede madskp Nybegynder
04. juni 2001 - 23:44 #13
cybercity har også men ret dyrt efter min mening
http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/
Avatar billede ricky Nybegynder
05. juni 2001 - 09:34 #14
TDC koster 500,- pr. måned ekskl. moms for 24-timers flat 128kb - desuden koster det 2.400,- i oprettelse... angiveligt fordi at idioterne vil sætte en router op på deres side (hvorfor ikke gøre det valgfrit?) - så hvis du kan få ADSL indenfor 6 mdr. kan det bestemt ikke betale sig.
Avatar billede microtec Nybegynder
05. juni 2001 - 10:00 #15
madskp >> CyberCity´s \"fastpris\" skal forstås som at du betaler en fast pris for x antal timer pr. mdr.
Det er ikke adgang 24 timer i døgnet for en fast pris.

ricky >> Mente nog det var i den størrelsesorden.
Jeg giver 340 Kr. pr. måned ekskl. moms for ADSL (256/256). Og oprettelse er gratis.
Det er fuldstændigt vandvittigt at tage 500,- pr. måned ekskl. moms og 2.400,- i oprettelse for et meget dårligere produkt.

Se lige denne tekst fra TDC hjemmeside:

<SNIP>
Hvis din virksomhed har et forholdsvis begrænset behov for Internetadgang, er Pro@ccess ISDN et godt alternativ.
</SNIP>

Det er direkte usandt. Pro@ccess ISDN er ALDRIG et godt alternativ. Det er en dyr nødløsning.

Avatar billede tommyv Nybegynder
05. juni 2001 - 13:14 #16
madskp>> Du kan ikke længere få ubegrænset FastPris hos CyberCity *SS*