Avatar billede montago Praktikant
09. juli 2007 - 11:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WebControls alternativ

Jeg kaster håndklædet I ringen

Er der nogen som har erfaringer med at få WebControls (Microsoft.Web.UI.WebControls) til at virke med Firefox (og andre) ??

I projektet bruges bl.a. 'PageView' og 'MultiPage' som virkelig giver problemer: bl.a. bliver store dele af koden slet ikke udprintet

Tak !
Avatar billede lifo Nybegynder
10. juli 2007 - 01:23 #1
Tror ikke at der er noget galt med WebControls
det er nok den måde du har lavet dem på som er galt med

har brugt hundredsvis af webControls og det har drillet til tider men har altid været min egen skyld

kan vi måske se nogen kode ?
så kan vi måske hjælpe lidt mere
Avatar billede montago Praktikant
10. juli 2007 - 08:31 #2
her er et andet eksempel : http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=124881&SiteID=1

der bliver sagt:

"wont work in any browser besides IE so it isn't even sending it to the client... which, it wont work so even if it sent it to the browser it still would be broke in firefox"

WebControls benytter sig af embedded XML som ikke virker i FF, dette ved MS godt og koden bliver derfor ikke engang udprintet... det er ikke min (eller andens) kode som fejler..

jeg ønsker at migrere væk fra WebControls

umidlbart er løsningen at skifte til hjemmelavet Javascript + DIV/Table

ville bare høre om nogen havde nogle gode hints - evt alternativer
Avatar billede snepnet Nybegynder
10. juli 2007 - 15:09 #3
De hedder Microsoft Internet Explorer Web Controls, og er ganske rigtigt lavet til IE. Det er et usupporteret produkt der primært gav mening i forbindelse med tidligere versioner af ASP.NET. Den nuværende version kan meget af det samme som standard.
Mvh
Avatar billede montago Praktikant
10. august 2007 - 12:01 #4
somebody... smid et svar :p

har migreret til NET 2.0...
Avatar billede montago Praktikant
03. oktober 2007 - 14:34 #5
svar